Powered by Blogger.

Wednesday, March 2, 2011

SCT telah berjaya mengharungi cabaran Jeli Ride 45 km, Jeli, Kelantan, pada 27 Feb 2011. Perjalanan bermula dari pengkalan SCT pada jam 0900, 26 Feb 2011 dengan menaiki bas UTP. Sampai di Jeli untuk pendaftaran jam 1500. SCT bersama UTP Cycler disponsor panginapan oleh salah seorang AJK Jeli ride 1km dari tempat permulaan.

Dari kiri Lan-Cube, Azwan-GT, Murad-Cannondale, Qarib-Gaint dan Sallehan-Kona

Bersama Anuar Manan di tempat permulaan.

UTP Rider berehat dan menikmati jamuan yang disediakan oleh SCT di Pengkalan SCT dan diraikan oleh Don, Rani, Khalid, Pak Cat, Alias dan lain-lain. Roti Canai Rani dan nasi lemak Alias je sebab kedai Na tutup.
Herman mengambil kesempatan bersama Anuar Manan walaupun tak setaraf Anuar No3 Herman Ratus-ratus.
Tempat permulaan hadapan Balai Bomba Jeli.
Cabaran sungai.

Belakang rumah sungai Perak lagi besar Qarib.

Zamri Kraf balik kampung pagi tu dapat jual getah katanya, tukang kutip dan jual untung kau Zamri. Kali pertama menyertai jamboree dapat tempat 168..power tu... tapi kat kampung sendirikan, sendiri mau ingatla.

Murad dan Wan telah bersedia.

Cabaran hutan...... banyak cerita tentang hutan disini oleh penduduk kampung ngeri jugak...

Terima kasih kepada UTP Cycler kerana telah banyak membantu SCT dari segi penginapan dan pengangkutan. Committee Jeli Ride kerana penganjuran yang terbaik serta Pak Yee TNB sponsor penginapan percuma, makan murah ooiii Nasi Ulam + Ayam + Telur Masin separuh + Teh O RM2.00 aje.
Terima kasih Jeli.










0 comments:

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP